Mokyklos metodinė taryba - mokyklos metodinių grupių pirmininkų ir mokyklos administratorių ugdymui grupė, reguliariai svarstanti ir teikianti siūlymus ugdymo turinio kaitos ir įgyvendinimo, pedagogų kvalifikacijos kėlimo ir atestavimo klausimais.
METODINĖS TARYBOS FUNKCIJOS:
- Kartu su mokyklos vadovais formuoja ugdymo turinio politiką, nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokykloje;
- Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkdama mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti;
- Analizuoja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus;
- Analizuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, pagalbos mokiniui institucijomis ir kt.
- Kartu su mokyklos vadovais analizuoja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo inovacijų diegimą;
- Esant poreikiui vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą;
- Teikia siūlymus mokyklos vadovams, metodiniams būreliams, Mokytojų tarybai.
Metodinę tarybą sudaro:
Pirmininkė – Renata Bučmienė – pradinio ugdymo mokytoja metodininkė
Pirmininkės pavaduotoja – Liana Montvilienė – matematikos mokytoja metodininkė
Nariai:
· Kalbų metodinės grupės pirmininkė Renata Žiliutė – lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė, pavaduotoja Inga Norvaišienė – anglų kalbos mokytoja metodininkė
· Gamtos ir tiksliųjų mokslų metodinės grupės pirmininkė Liana Montvilienė – matematikos mokytoja metodininkė
· Menų metodinės grupės pirmininkas Tadas Katliorius – fizinio ugdymo mokytojas
· Socialinių mokslų metodinės grupės pirmininkė Indrė Kaušienė – geografijos mokytoja
· Pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė Inga Medeikienė – pradinio ugdymo mokytoja metodininkė
Metodinė tarybos nuostatai 2023 pdf.