Klaipėdos „Smeltės” progimnazija smeltesm@gmail.com Tel. (8-46) 345832

Penktokų kelionė į Vilnių

2017 m. gegužės 31 d. 5a, 5b, 5c klasių mokiniai kartu su klasių vadovėmis, vyko į kelionę maršrutu Klaipėda-Kernavė-Vilnius.
Kelionė prasidėjo anksti, 6 val. ryto. Pilnutėlis autobusas pajudėjo Vilniaus link. Pirmiausia aplankėme Kernavę ir jos piliakalnius, kurių yra penki: Aukuro kalno, Mindaugo sosto, Lizdeikos kalno, Įgulos kalno bei Kriveikiškio piliakalnis. Nuo bet kurio iš piliakalnių galėjome išvysti visą Pajautos slėnį, Neries atkarpą bei nuostabią panoramą.
Antras objektas, kurį aplankėme, buvo TV bokštas, aukščiausias statinys mūsų šalyje, 8-as Europoje ir 26-as pasaulyje. 165 m aukštyje esančioje žiedinėje dalyje - 19-ame bokšto aukšte įsikūrusiame restorane „Paukščių takas“ ne tik gėrėjomis Vilniaus miesto ir jo apylinkių vaizdais, bet ir vaišinomės mėsainiais, gruzdintomis bulvytėmis bei Pepsi-Cola.
Atvykę į Vilniaus centrą aplankėme Katedrą, senamiestį, kuris yra vienas didžiausių Rytų Europoje ir 1994 m. įrašytas į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą. Pilies gatve keliavome iki viduramžių miestuose svarbiausio pastato - rotušės. Paskui pasiekėme Aušros Vartus.
Paskutinis kelionė taškas buvo Vichy vandens parkas, kuriame laukė vandens atrakcionai, banguojantys baseinai, šildančios ir sveikatą gerinančios pirtys, sūkurinės vonios ir daug kitų atostogomis kvepiančių malonumų.
Iš kelionės grįžome vėlai vakare truputį pavargę, bet laimingi ir linksmi, gerai praleidę dieną.

Klasių vadovės Rita, Nijolė ir Irena

Ką išmoksi, ant pečių nenešiosi. (Liaudies išmintis)