
Mokymai Italijoje
RIMINIS – vieta, kur skaitmeninės idėjos susitinka su pedagoginiu įkvėpimu
Balandžio 28 – gegužės 4 dienomis anglų kalbos ir technologijų mokytojos leidosi į nepaprastą Erasmus+ patirtį Italijoje – tarptautinius mokymus "MAKING THE MOST OF NEW TECHNOLOGIES, APPS AND SOCIAL MEDIA IN THE CLASSROOM" („Kaip maksimaliai išnaudoti naująsias technologijas, programėles ir socialinius tinklus klasėje“).
Šie mokymai – tarsi šuolis į ateities mokyklą: tokią, kur pamoka tampa kelione, ekranas – langu į kūrybiškumą, o technologijos – ne tik priemonė, bet ir įkvėpimas.
Ką veikėme?
Kūrėme, žaidėme, bandėme ir
diskutavome.
Kiekviena diena buvo pilna atradimų:
- Socrative – pavertė klasės atmosferą žaisminga viktorina, leidžiančia greitai įvertinti mokinių žinias.
- Mentimeter – leido balsuoti, reikšti nuomones, kurti žodžių debesis.
- Interactive Worksheets – paprasti darbo lapai virto interaktyviais nuotykiais, kviečiančiais tyrinėti, klysti ir mokytis.
- Dachboard – duomenys apie mokinių pažangą tapo vizualiai suprantami ir lengvai stebimi.
- Magic School – dirbtinio intelekto stebuklai: pamokų planai, kūrybiniai tekstai, užduotys – viskas kuriama greitai ir kūrybiškai.
Ką davė šie mokymai?
- Tvirtą pasitikėjimą savimi skaitmeninėje erdvėje.
- Tarptautinę bendrystę su mokytojais iš įvairių šalių.
- Ir – svarbiausia – naują žvilgsnį į tai, ką reiškia būti mokytoju šiandien.
Grįžome kupinos idėjų, įkvėpimo ir planų, kaip visa šia patirtimi pasidalinti su progimnazijos bendruomene ir įgytas žinias pritaikyti pamokose. Nes šiuolaikinė pamoka – tai dialogas, kūryba ir nuotykis.
E. Gužauskienė ir E. Enzinaitė